Øjeblikkelig 100% tilbagebetaling via e-mail - info@cayana.dkKære kunde, vi er klar over, at nogle ordrer er blevet meget forsinkede på grund af en fejl i vores system. Hvis du venter 3 uger eller mere, bedes du sende en besked til info@cayana.dk for at få en FULD REFUSION med det samme. Vi svarer altid på din e-mail inden for 24 timer. Åbn ikke en tvist, da det vil tage længere tid at få dine penge tilbage! De bedste hilsner, Team Cayana ♡.
Spor din bestilling
Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Du kan tjekke status på din ordre ved at indtaste din e-mailadresse, dit ordrenummer eller dit telefonnummer ovenfor.
Det kan have to årsager:
1. Ordren sidder midlertidigt fast på vores kurertjenestes sorteringscenter.
2. Status opdateres ikke altid nøjagtigt af systemet.
I begge tilfælde er din ordre på vej, og vi tjekker den med et par dages mellemrum. I de fleste tilfælde er din pakke næsten hjemme på dette tidspunkt. Tager det virkelig for lang tid? Send os en e-mail, så vi kan spore din pakke.
info@cayana.dk
Track&Trace-koden sendes normalt, når pakken har forladt sorteringscentret. Denne mail kan også ende i din spam-boks. Ikke modtaget? Hvis søgefunktionen på denne side viser, at din pakke er afsendt, er den sendt, og der går ikke lang tid, før du modtager den.
Behandlingstiden for hver ordre er 1-2 arbejdsdage. Herefter vil ordren blive afsendt. I nogle tilfælde er vi nødt til at sende produkterne fra vores lager i Norge. Disse ordrer sendes med båd. Så tager leveringen desværre lidt længere tid.
Når leveringen overskrider 14 dage, har du ret til 20% cashback. Send os en e-mail med din anmodning om 20 % cashback og den dato, du bestilte, til info@cayana.dk.